Коментар
Вікторія Брагінська (2018-06-20)
Цікава стаття, яка освітлює PR-діяльність наукової бібліотеки. Але на нашу думку, завжди бібліотекар був і остається головною фігурою у просуванні бібліотечних сервісів, "event-менеджером" - фахівецем з організації заходів, діяльністі по створенню спеціальних заходів і надання їм конкретної спрямованостів інтересах замовника.
Тому головна задача подієвого менеджменту, полягає в тому,щоб «зробити із заходу подію, яку учасники будуть довго згадувати і після його закінчення», на що акцентують увагу автори статті.
Організація цікавих подій, що запам'ятовуються - одні з найбільш інтенсивно використовуваних напрямків маркетингу у PR-библиотечной сфері. Особливість event-послуг полягає в тому, що дуже багато залежить від персоналу бібліотеки - будь-який захід розробляють і проводять, перш за все, люди. Співпраця дає додаткові можливості в пошуку ресурсів, збільшенні охоплення аудиторії, розробці нових ідей і концепцій. При проведенні заходів не можна недооцінювати роль засобів масової інформації, оскільки висвітлення події сприяє його запам'ятовуваність цільовою аудиторією, забезпечуючи бібліотеці просування послуг, залучення читачів і спонсорів.
Участь співробітників бібліотек в професійних конкурсах, конференціях, семінарах, форумах також є інструментом подієвого менеджменту, що дозволяє заявити про себе в інформаційному просторі, сформувати позитивний імідж бібліотеки. Согодні івенти (від англ. Event - подія) - це інструмент позиціонування бібліотеки в інформаційному світі.Заходи проводяться як для співробітників (з метою підвищення мотивації, зміцнення лояльності), так і для читачів. Перед бібліотекарем, які працюють в «подієвому» маркетингу, стоять великі і цікаві завдання. Нерідко заходи з досить скромним бюджетом при залученні і творчому підході співробітників можуть стати набагато ефективніше широкомасштабних акцій, в які було вкладено чимало коштів.Подієвий менеджмент являє собою перспективний напрямок діяльності сучасної бібліотеки, що дозволяє зміцнити її положення в системі соціокультурних інститутів, створити умови для того, щоб, відвідавши захід, відвідувачі прийшли у бібліотеку але вже в якості читачів. Необхідно брати участь в крос-функціональних проектах, пов'язаних з організацією заходів (включаючи управління персоналом, маркетинг, зв'язки з інвесторами та громадськістю, корпоративну соціальну відповідальність, благодійність і т. П.).
Стаття заслуговує уваги бібліотекарів-практиків.