Остання редакція: 2018-06-13
Анотація
Інформаційне суспільство є суспільством знань. Ключовою у процесі соціального розвитку стає проблема управління знаннями, причому вказаний вид управління обов’язково розглядається в контексті комунікацій. Для бібліотек органічна участь у процесах управління знаннями є перманентно перспективним завдання. Управління знаннями, стосовно бібліотек, розуміється як процес їх створення, зберігання, розподілу та багаторазового використання, з тим, щоб дати можливість споживачеві інтелектуального продукту досягти поставленої мети і сформувати нове знання.
Інформатизація суспільства нерозривно пов’язана з глобальним процесом накопичення інформації. Базовим елементом глобального процесу формування інформаційного суспільства є бібліотеки, у тому числі вузівські, які достатньо швидко адаптувалися до змін, викликаних технологічними перетвореннями. Бібліотекам у вишах належить особлива роль. Традиційно до її завдань належать розвиток культури читання (навички роботи з книгою) і навчання правилам користування бібліотечно-бібліографічним апаратом, бібліотечним фондом, знання документного потоку, методів пошуку інформації, послуг, що надаються бібліотекою тощо.